بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نويي: دغدغه ما کيفيت بد زمين است

 امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ذوب‌آهن از هفته بيستم ليگ برتر گفت: از اين که بار ديگر به اصفهان آمده‌ام، خوشحالم. باشگاه ذوب‌آهن يکي از قديمي‌ترين باشگاه‌هاي ايران است که حق بزرگي به گردن ورزش کشور دارد. اميدوارم اين باشگاه هرچه زودتر به دوران طلايي‌اش بازگردد. زماني‌ که در سپاهان بودم، رقابت تنگاتنگي با اين تيم داشتيم که البته بيشتر آنها پيروز مي‌شدند.
او ادامه داد: هميشه بازي‌هاي استقلال و ذوب‌آهن خيلي خوب بوده است؛ به ويژه اين که اکنون فرهاد کاظمي در راس اين تيم است. تفکرات او به من خيلي نزديک است و مانند من به فوتبال هجومي مي‌انديشد. تنها دغدغه من براي بازي فردا زمين فولادشهر است. اين زمين در گذشته که با سپاهان مهمانش بوديم، خيلي خوب بود ولي گويا امروز شرايط خيلي خوبي ندارد.
قلعه‌نويي ادامه داد: فيلم بازي‌هاي ذوب‌آهن را در داخل و خارج از خانه ديده‌ و آنها را تجزيه و تحليل کرده‌ايم. مي‌دانيم که بازي سختي را پيش‌رو داريم. اعتقاد دارم که بازي‌هاي دور برگشت مانند جام حذفي حساس هستند و هر کدام مانند يک فينال يا بازي تک‌حذفي مي‌مانند. فردا هم براي ما يک فينال است. ذوب‌آهن در 50 متر رو به جلو بسيار خوب عمل مي‌کند و مخصوصا با بازگشت حدادي‌فر روند هجومي‌اش خيلي خوب شده است. قاسم يکي از بهترين‌هاي فوتبال ماست که مدت 5 – 6 ماه در تبريز در خدمتش بودم. هافبک‌هاي ما بايد خيلي باهوش و با‌تمرکز بازي کنند. حريف نقاط ضعفي هم دارد که اگر اجازه دهيد درباره‌ آنها چيزي نگويم.

سرمربي استقلال در ادامه در پاسخ به سوالي درباره بازگشت دوباره‌اش به اصفهان با تيمي به جز سپاهان با خنده گفت: دو سالي که در سپاهان بودم، جزو بهترين دوران‌هاي زندگي‌ام بود. دوستان رسانه‌اي هم خيلي کم اذيتم کردند. قيافه من طوري است که همه دوست دارند، اذيتم کنند اما در اصفهان اين طور نبود!
قلعه‌نويي در ادامه درباره علت غيبت فرهاد مجيدي در بازي فردا گفت: به دليل شرايط سني فرهاد و اين که مدت‌ها از فوتبال دور بوده، از دکتر حاج‌قاسم خواستيم که چند تست از او بگيرد که بر اساس نتيجه اين تست‌ها براي او برنامه تمرين طراحي کرده‌ايم که فاز به فاز جلو مي‌رويم تا در نهايت يک مجيدي کاملا آماده داشته باشيم. طبق برنامه ما حدود سه يا چهار هفته زمان لازم است که مجيدي به شرايط ايده‌آل برسد.
وي افزود: البته کساني هم هستند که مانند نويدکيا هم از لحاظ فني و هم اخلاقي استثنا هستند. به نويدکيا يک برنامه زندگي ورزشي دادم که هنوز هم آن را انجام مي‌دهد و هم در زمان من و هم حالا بيشترين بازي را در تيمش انجام مي‌دهد. مي‌خواهيم بيشترين استفاده را از نظر کيفي و کمي از مجيدي و جباري ببريم. نمي‌خواهم در کار تيم ملي دخالت کنم اما با حضور جباري و نويدکيا دغدغه‌هاي خط مياني تيم ملي هم برطرف مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 10 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,نشست خبری,امیر قلعه نویی,هفته بیستم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com